Telefony zaufania dla uczniów

Drodzy uczniowie!
Wiemy, że ostatnie miesiące nie należały dla Was do łatwych. Pamiętajcie, że w sytuacji problemów w Waszym życiu dotyczących nauki, kontaktów z rówieśnikami lub kłopotów osobistych, możecie zgłosić się do psychologa lub pedagogów szkolnych. Jeżeli chcecie po prostu z kimś porozmawiać albo potrzebujecie rady- zapraszamy do kontaktu z nami poprzez Teams lub portal Librus:

p. Iwona Sufryd–Słowikowska psycholog szkolny
p. Anna Arlt–Stelmachowska pedagog szkolny
p. Agnieszka Mikołajczyk pedagog szkolny
p. Małgorzata Miedziak terapeuta pedagogiczny
p. Katarzyna Tomczak terapeuta pedagogiczny.

Proponujemy, abyście zapoznali się z numerami telefonów, pod które także możecie dzwonić, kiedy potrzebujecie pomocy.

 

sos

Stałeś się celem ataku w Internecie? Jest hejt na Ciebie, ktoś wpuścił do sieci Twoje kompromitujące zdjęcie?

Zostałeś sam, pogubiłeś się w życiu, straciłeś przyjaciela, nie masz z kim pogadać?

Nie jesteś sam! Zadzwoń pod numer 800 12 12 12. To telefon zaufania Rzecznika Praw Dziecka.                                            

Możesz też napisać do ekspertów na czacie, który znajdziesz na stronie Rzecznika: www.brpd.gov.pl

Czekają tam na Ciebie ludzie, którzy Ci pomogą. Za darmo. Nie musisz się przedstawiasz ani mówić, skąd dzwonisz. Możesz pozostać całkowicie anonimowy. Nikt się nie dowie o tej rozmowie, ani rodzice, ani szkoła, ani znajomi. Eksperci z Telefonu Zaufania pomogą Ci rozwiązać Twój problem, wyjaśnią, co robić, jak się zachować, gdzie znaleźć konkretne wsparcie. Pod numer interwencyjny mogą też dzwonić osoby dorosłe, aby zgłosić problemy dzieci lub rażące zaniedbania względem nich.

Uwaga! Telefon i czat internetowy są czynne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

tel zaufania

Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży

116 111 – telefon zaufania dla dzieci i młodzieży udziela wsparcia dzieciom i młodzieży do 18 r.ż. Telefon jest anonimowy i bezpłatny, działa 7 dni w tygodniu,  24 godziny na dobę. Dzieci mogą porozmawiać z nami wszystkim.                                            Rozmawiamy z nimi o przyjaźni, miłości, dojrzewaniu, kontaktach z rodzicami, rodzeństwem czy problemach w szkole, o emocjach, których doświadczają. Gdy czują się dyskryminowane, kiedy doświadczają przemocy lub są jej świadkiem.